HANDELSBETINGELSER:

1. SELSKABETSOPLYSNINGER:

Selskabets navn: HØRSHOLM ISENKRAM ApS
Selskabets CVR-nr.: 89853613
Etableringsform: ApS
Indehaverens navn: Martin Lundhøj

2. SELSKABETS ADRESSE:

Ekram.dk
Blokken 27A
3460 Birkerød
Tlf. 61229284
Email: [email protected]

3. RETUR ADRESSE FOR ORDRER:

Ekram.dk
Blokken 27A
3460 Birkerød
Tlf. 61229284

Alle priser er inklusiv moms og andre afgifter.
ekramdk.wpengine.com tager forbehold for udsolgte varer og trykfejl.

4. BETALING

På ekrams webshop kan du betale med følgende betalings midler.
-Betalingskort
-EAN nummer (offentlig instans)

5. BETALINGSKORT

Hos www.ekramdk.wpengine.com kan du betale med følgende betalingskort:

– Dankort
– MasterCard
– Visa
– Visa Electron

Pengene bliver først trukket når varen er afsendt!

Pakken vil blive sendt til den leveringsadresse du har opgivet. Hvis telefonnummeret du har opgivet med din ordre er et mobilnummer, vil du modtage en SMS når pakken kan afhentes.

HUSK! at gemme din faktura/kvittering, da du skal bruge den ved en evt. reklamationssag.

6. EAN BETALING

Varerne sendes først når betalingen er registreret på vores konto.

7. KONTO TIL INDBETALING AF PENGE

Reg.: 5012 Konto: 1049147

8. LEVERING

Ved køb over 600 kr. leverer ekramdk.wpengine.com dine varer fragtfrit med billigste fragt mulighed – Hvis ordren er under 600 kr. koster fragten 39 kr. med GLS pakkeshop eller erhverv. GLS med omdeling koster 59 kr. Dog kan der blive opkrævet et ekstra gebyr for fragten, ved ekstra tunge/store forsendelser (som støvsugere, ovne, store mængder porcelæn, glas OSV.) Dette vil der blive oplyst om ved den enkelte varer, og fragten vil blive beregnet fra gang til gang.

BEMÆRK! Varer leveres kun i Danmark med undtagelse af Grønland og Færøerne.

Levering sker normalt inden for 2-5 hverdage (dog lidt længere tid, hvis varen ikke er på lager). Kunden kontaktes via e-mail hvis varen er forsinket. Hvis ordren nægtes ved modtagelse, der er oplyst mangelfuld adresse, modtagernavn ikke står på postkasse/døren eller varen ikke afhentes, fratrækkes returbeløbet returfragt.

Ved fejl eller mangler ved levering, bedes vi kontaktes inden for 3 hverdage, da det letter sagsbehandlingen.

Forsendelse og levering sker med GLS.